6/5

Godmorgon!
Gick upp stra efter halv fem för att duscha och göra mig iordning. Tack gode gud för smink haha! Såg ut som skit. Att det kan göra så mycket?! Både med utseendet och med ens självkänsla? Goodie.. Tiden gick SÅ fort, helt plötsligt skulle spårvagnen gå om sju minuter, så det fick bli att springa till första spårvagnen hahah... 

Nu sitter jag på spårvagnen som kommer ta mig enda fram. En liten bit att gå också så det känns skönt o ha tid på sig. Är lite nervös då det här är helt nytt för mig. Kommer ha åtta veckors sommarjobb där så jag hoppas det kommer bli bra hiho. Känner en tjej sen innan som är vikarie där som jag antagligen kommer få jobba ihop med under sommaren. Det känns lugnande. Mitt i stressen så glömde jag mina hörlurar. KUL! Blir en tyst resa...

Världsbästa mamma kommer och hämtar mig sen vid kl 13. Skönt! Hoppas jag kan skriva senare "det här gick hur bra som helst, vad var det jag var så nervös över?!".. Den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0