28/5

Hej!
Det var ett tag sen sist.. I fredags åkte jag hem till min kära mormor. Hon är dålig och mår inte alls särskilt bra. Var tänkt att jag skulle stanna över helgen men det blev tills idag. Jag var där och hjälpte till med det alldagliga och stöttade henne. Min älskade, finaste och bästa mormor. Stark som oxe och envis som en åsna. You are the best. Kändes jobbigt att åka hem idag, jag hoppas att allting blir bra, snarast. Trotts omständigheterna så hade vi det så himla mysigt. Blev även en hel del skratt, det värmer i hjärtat.




Mamma & pappa kom och hämtade mig. Vi tog med oss mormors hund Julia hem för att underlätta för henne. Så väl hemma tog jag och Noel ut tjejerna på en långis så de fick vara lösa och leka. De fick verkligen spelet och fick med en del på video, den finns på min instagram (@josefinaman)!




Senare på kvällen så gick jag, Nicole & Maxi till affären och handlade lite mys. Kardashian var på tv och senare kom även Olivia. Super mys! Oliva & hennes mamma Sussi (mammas barndomsvän) åker samtigt till Turkiet som oss, de kommer även bo på samma hotell. Hur perfekt?! Det får mig att längta ännu mer nu, vi kommer ha sååå kul!




Mamma och jag tog ut hundarna på kvällsrundan nyligen och nu ligger vi i sängen, har både Ebba & Julia här hos mig. Världens finaste. Är väldigt trött och ser fram emot att sova i min egna säng. Inget jobb den här veckan än vad jag vet. Det gör inte mig någt. Imorgon har jag tänkt att ta en riktig mega långis med hundarna. Kanske ut o springa? Får se. Tar dagen som den kommer..

Det var en del uppdatering från mig haha. Med detta säger jag god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0