Söndag.

Igår när jag kom hem från jobbet så var det mys med en hängig Julian. Senare träffade vi Nicole och Maxi. Vi var ute och gungade och lekte i sandlådan. Vi tog även en sväng förbi Citygross och följde sedan med dom hem för att bli bjudna på pannkakor och mer lek. Jätte mysigt. Julian var som sagt hängig och blev värre till kvällen då han fick feber. Han sov hos mig och det var en orolig natt, stackars liten. Blev inte särskilt mycket sömn för någon av oss. Vid kl sju så hostade han så mycket så han kräktes, då ringde vi Alex så kom han och hämtade Julian. Älskade unge, krya på dig!

Så idag har jag varit uppe sen kl 7. Var ute med hundarna en sväng och bäddat rent sängen, inte gjort mycket med andra ord. Fick ett samtal för en stund sen då Hemtjänsten hade kris med personal för natten, så det blir att jobba kl 21:15-7:00. Första gången jag jobbar natt, så vi får se hur det går haha. Så nu har jag tänkt att äta lunch och sedan försöka få några timmars sömn. Annars går det nog inte särskilt bra inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0