Min helg.

I fredags så åkte jag och Jennifer till Stockholm. På våran buss träffade jag även mina kära vänner Zorana och Besa! Riktigt roligt att dom också skulle på Avicii, så vi blev ett litet gäng haha. Väl framme så blev det lunch och en sväng på stan innan vi begav oss till hotellet för att fixa oss och en liten förfest. Det var verkligen en upplevelse att se Avicii live, så himla häftigt! Det var en för tidig 20årspresent från min faster, farbror och Jennifer. Tack så jätte mycket! 


Bilder från Stockholm.



Lördagen bestod av ännu mer Stockholm. Vi var hemma i Norrköping vid 21, då åkte jag hem och svirade om för att möta min fina Nicole för förfest och utgång. Hade riktigt roligt! Puls var faktiskt kul, vill gå ut snart igen haha. Känns som om det var hundra år sen sist..

Fina Nicole och jag i väntan på spårvagnen.


Igår då så var jag ganska så död. Var barnvakt åt Julian så gott som hela dagen. Skönt att jag hade med mig Noel som hjälpte till. Var inte särskilt pigg om man säger så haha.. På kvällen så kom fina Amanda på en cigg, åkte även iväg och köpte godis. Ja, det var lite kort om min helg. 

Sov som en prinsessa och har ätit frukost och enbart slappat. Får se om det blir träning ikväll. Hoppas! Inget jobb för mig inte så imorgon blir det att gå ner till Arbetsförmedlingen, kul! NOT... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0