It's friday and I'm happy.

Under förmiddagen så solade jag och Nicole. Riktigt skönt! Sedan bestod resterande timmarna av att ladda upp mig inför arbetsintervjun. Skapligt nervös jag var då. Usch haha! Men det gick verkligen hur bra som helst så nu ber jag till de högre makterna att det just är jag som får tjänsten. 

Jobbade sedan kväll som rullade på så jävla bra. Poff så slutade jag haha?! Köpte med mig godis hem till pappa och Noel. Kollade klart på Let's Dance och tog ut hundarna på kvällsrundan. Så nu ligger jag i min säng och är jätte trött. Imorgon ska jag ta och sova ut. Kanske ska ta en pw med Nicole. Vill hinna med en solning också innan det bär av till festligheter.


Första bilden är innan intervjun, den andra är från jobbet. Skapligt lättad och glad tjej haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0