Godmorgon tisdag.



Jag har sovit jätte gott inatt. Färdig som artist. För igår när jag vaknade vid kl 14 så ringde jobbet och undrade om jag kunde jobba kväll, 16:30-21:30. Cash is king. Väl hemma så föll jag ihop direkt. Nu på morgonen så har jag gosat med Molly och Ebba och tog med dom till affären för att köpa lite frukost.


Handlade så jag kunde göra bananpannkakor. Yummie! Mamma slutade vid kl 10 så gjorde iordning åt henne också. Nu har vi druckit kaffe framför tvn och snart ska vi börja göra oss iordning för ett Indoor Walking-pass. Kämpigt.. Det blir bra efteråt haha. Ska se om jag och mamma kommer iväg med hundarna en sväng, skulle vara skönt! Ska se till att sola idag också... Låter som en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0