Festligheter.

Jag och soulsis var och solade igår på eftermiddagen. Sedan bar det av hem till henne där vi gjorde oss iordning och gjorde Tacos. Vi satt på balkongen med varsitt glas vin i det fina vädret och det var verkligen så himla mysigt. Vi hämtade upp Karin och fick sedan skjuts ut till Gusum där Tessa och Albin hade inflyttningsfest. Det blev en del folk och det var roligt att få träffa mina saknade. Jag och Amanda var hemma hos henne runt kl 4 på morgonen. Vi köpte med oss Max som var det godaste jag ätit, fyllekäk is the shit. Vi tog oss även ett bad innan det blev att gosa ner i sängen. Mysigt! 

Idag så har det inte blivit mycket gjort. Är inte särskilt bakis men mer seg och trött. Jag och Amanda ansträngde oss dock och gick och solade förut och köpta med oss ChickenKebab hem. Sen var det sängen som gällde för oss haha. Bästa pappa kom och hämtade mig och nu håller jag på att städar mitt rum. Hatar det. Får nämligen en nattgäst, min kusin Maja kommer ikväll då hon ska prova på en skola här i stan. Mysigt! 


Outfit från igår! Fotade ingenting mer tyvärr. Så tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0