Done for today.

Jag och Nicole körde verkligen skiten ur oss på träningen. Älskar det passet. Man kör verkligen HELA kroppen och mot slutet är man så jävla död. Sjukt jobbigt men samtidigt så underbart. När jag kom hem så fanns det hemmagjorda hamburgare och klyftpotatis. Dog en smula. Det satt riktigt fint. Träffade kusin Alice på en cigg också som följde med upp en stund. Mys!

Har badat och smörjt in mig med mitt nya lotion som är to die for och ligger nu i min sköna säng. Känner mig verkligen återfuktad nu. Man blir så len också hiho. Imorgon så ska jag och mamma träna Indoor Walking kl 12. Inte det bästa passet på torsdagar men det duger. Är alldeles mör i kroppen så ska ta och sova nu så jag orkar med morgondagen. 

GODNATT, 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0