20/3

Hej!
I måndags så kom mamma till Katrineholm och hämtade mig. Det var riktigt skönt att kunna åka iväg till mormor och vi hade det verkligen så himla mysigt. Väl hemma så har jag inte gjort alls mycket. Fick hoppa in igår på hemtjänsten och jobba 9:30-14 då de hade planeringsdag. Hoppas jag får mer tider då..

Idag på förmiddagen så var jag och hälsade på saknade Josefine. Alldeles för länge sen vi sågs! Blev en promenad och lite fika. Och såklart bebismys med hennes goa Leonel. Får vi göra om snart igen! På bussen påväg hem fick jag ett samtal av farbror om jag kunde vara barnvakt, självklart kan jag det! Så nu hänger jag med min guldklimp Julian som är en riktih huligan. Herregud vad han styr, inte still en sekund haha. Nu knallar han omkring med sin leksakshammare och en byggarebobhjälm. Just to cute. 


Bilder från min mysiga förmiddag hos Josefine. 💗



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0