Söndag.

Jag och Maja märkte inte ens av Julian som sov emellan oss haha! Vid kl 9 så gick vi upp och åt frukost. Julian skulle minsann sitta precis som oss stora vid frukost bordet. Min lille plutt! När Alex & Diana kom och hämtade klimpen så gjorde jag och Maja iordning oss för en runda på stan innan hon åkte hem. Mys! Vi har haft en riktig myspyshelg tillsammans. Haft lite kvalitetstid. Lovely! 

Nu har mamma åkt iväg till jobbet, hon sover över där och kommer hem imorgon vid 10. Så nu är jag och Noel ensamma. Får se vad vi ska hitta på. Tror det blir att ta en längre promenad med hundarna strax. Slapp och skön söndag....

Stora killen vid frukostbordet hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0