Du är så jävla bra.

Träningen gick såå bra! Är så jävla nöjd med mig själv som överhuvudtaget kom iväg. Körde verkligen skiten ur mig. Svetten rann och benen brann haha. När vi kom hem så gjorde jag iordning bananpannkakor till mig och mamma med frukt till. Perfekt lunch! Efter det och ett bad så träffade jag Sabira och var med henne ett tag. Vi satte oss utanför på en filt och bara satt och snacka, min underbara vän! 

Har inte gjort något speciellt sen dess. Det är ju inget roligt alls på tv, så nu ligger jag i min säng och är lagom trött. Imorgon så är det min första dag på schemat på mitt "nya" sommarjobb! Känns lite pirrigt faktiskt, fastän jag varit där en del nu. Kör kl 15-21, skön tid att börja med. Innan workie imorgon så ska jag träffa Sabira igen för lite ärenden på stan och försöka klämma in en lunch också. Mys!

Baby you light up my world like nobody else. 

Vill skriva ett stort GRATTIS till min älskade soulsis som fyller hela 20 år idag!!! Ringde och grattade henne förut under dagen, min bästa. Sjukt vad tiden går fort.. På bilden ovan (hur jävla gorgeous?!?) är vi nyss fyllda 18 och är i Ayia Napa, där allting började. Galet! Bästa veckan ever.. Skulle kunna skriva en hel novell om den här tjejen. Hon är så grym! Hoppas din första arbetsnatt går bra gumman hiho, tänker på dig! Älskar dig, grattis igen tantis!

Med detta säger jag godnatt, ❤️


Kommentarer
Postat av: Amanda

Men åh fina fina du! Vet knappt va jag ska svara. (Kan bero på att jag ligger i sängen som en zombie nyss hemkommen från jobbet). Men I LOVE YOU min soulsis💕. Tack tack och tack igen! Du är grym mitt hjärta! <333

2014-06-18 @ 07:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0