Feeling happy.

Igår så var det fredag och löning, de två gifter sig väldigt fint med varandra. Perfekt kombination. Började inte förrän kl 14 igår så timmarna innan det var jag, mamma & Noel på stan. Blev bjuden på thailunch och köpte mig en så fin outfit på NewYorker. Glömmer alltid bort den affären? Går typ aaaldrig in där. Det måste det bli ändring på. Väl på jobbet så var det en av favorit kollegorna jag skulle jobba tillsammans med, kvällen rullade på jätte bra och gick så fort. Skönt! Hemma så blev det film, Gröna Milen gick på fyran. Kunde verkligen inte slita mig. Den är ju så himla fin. 

Får sota för det nu, gick och la mig vid halv tre inatt och klockan ringde innan halv sju idag. Är barnvakt åt Maximilian idag. Tur att jag har min lilla Noel här hemma som mer än gärna hjälper till och är en klar favorit hos lilleman, för jag har nämligen tvättstugan nu på morgonen. Det var tomt under förmiddagen så jag bokade då också. Wopwoop! Storstädning av mitt rum står på schemat och måste bli gjort idag innan det blir dags för roligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0