This is where I belong.

Nervös inför imorgon.
Vi ska ha inventering. Därför jag ska vara där hela dagen. Kommer vara där sex till senast 23. Så nu har jag gjort iordning matlådor och så ska jag ta med mig frukt som mellanmål. 

Har badat och ligger i sängen nu. Ska ta bussen in så måste gå upp vid fyra (!!!). Är nervös över att jag ska försova mig, att bussen inte kommer, att jag inte kommer sova något inatt och slå ihop på jobbet, att räkna fel så vi får göra om allt. Usch. Är en del. Är ju dramaqueen så blir alltid såhär när jag har något nytt framför mig. Haha. 

Men jag vet att allt kommer gå bra och att allting löser sig. Känner mig dock inte särskilt trött just nu. Men det kommer väl. Ser fram emot när jag är hemma imorgon. Då blir det ett bad, stänga av telefonen och sen sooova hela onsdagen haha. Det lär behövas..

GODNATT, 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0