Fredag när det är som bäst.

Pappas hemmagjorda pizza. 


Hello!
Jag och Amanda hade det lika mysigt igår som iförrgår haha. Bästa hon. Att vi alltid ska ha så jävla roligt. Love it. När jag väl kom hem blev det inte mycket gjort. Åt lite frukost och sen slängde mig i soffan framför tvn. Samlade energi och städade köket iallafall. Så då när pappa kom hem var det bara att sätta igång med maten för honom hehe.

Älskar fredagar som dessa. Så himla mysigt och skönt. Men när lönen kommer ska jag gå ut. Är sugen på att dansa och träffa folk. Och göra mig snygg! När man är ledig går man ju omkring osminkad och klädd som en luffare. Det har ju sin charm det också. 

Trevlig fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0