En fin liten titel.

Vet inte varför men har haft svårt att sova några nätter i rad nu. Går inte upp jätte sent på morgonen, sover inte mitt på dagen och går och lägger mig tills jag känner att jag så gott som ska falla ihop. Men, när jag lägger huvudet mot kudden är det något som händer. Kan bara inte komma till ro?! Jätte jobbigt....

Idag vaknade jag av att Lager157 ringde mig. De är en man kort så ska hoppa in. Känns bra, hade ändå bara tänkt att dega runt idag ju. Har lite halsont när jag sväljer bara, och bara på en sida?? Hahah. Orkar och kan inte bli sjuk känner jag! Ska ta mig en tablett och dricka mer te innan det är dags att rulla iväg.....


Fyller ut inlägget med den här undebara bilden. Min älskade Ebba och guldklimp Julian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0