An own place.



Mamma och jag har pratat mycket om att flytta hemifrån. Det enda som hindrar mig är pengarna, annars hade jag flyttat för länge sen haha. Det är ju en del som ska betalas och även som måste införskaffas till mitt nya hem. Så har tänkt att söka mer jobb och spara, Spara och SPARA!




Men kan inte låta bli att drömma mig bort. Hur jag ska inreda. Förfester hos mig. Mysiga middagar med mina sjukt saknade tjejer. Att bara ha mitt egna. Att få ha ALLA sina grejer för sig SJÄLV.




Jag kommer satsa på väldigt mycket vitt, ljus rosa och "nude"färger. Skönt att ha vitt som bas så man kan förnya och ändra sig. Dessa bilder är från Lovisa Barkmans blogg. ÄLSKAR hur hon har sängen. Rena drömmen. 

Gud vad jag längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0