15 Januari.

1: från mitt fönster / 2: vår fina lykta.


Godmorgon!
Har sovit SÅ bra. Känner mig bättre idag. Skönt! Men Noel är hemma från skolan idag, plutt. Bara jag snääälla slipper att bli sjuk! Vi får väl se, när jag jobbar i hemtjänsten så är jag ute väldigt mycket och kommer in i värmen korta stunder. Näsan börjar rinna så fort jag kommer in till dem haha usch! Det är ju inte det bästa direkt...

Har ätit frukost framför tvn och måste göra mig iordning. Vill verkligen inte gå utanför dörren! Snön bara vräker ner och det ser så jävla kallt och hemskt ut från fönstret. Tänk vad mysigt det hade varit om det såg ut såhär på julafton?! Det är lite sent nu, och det räcker tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0