140120

Världens finaste.


Godmorgon!
Har sovit riktigt gott inatt. Brukar alltid vakna någon gång och sen somna om, men nu vaknade jag av alarmet. Följde med Maja upp, följde henne till bussen med Molly och Ebba. Tog dom på en sväng sen efter det. Är så himla imponerad av min kusin, att hon åker till en annan stad för att prova på en främmande skola. Så jävla tuff! Mysigt att hon kom hit och sov. Hoppas verkligen hon kommer in till någon skola här i Norrköping så vi kan börja umgås mer. Saknar henne!

Nu har jag ätit frukost och slagit mig ner i soffan. Mamma är också ledig idag så vi myser här i soffan. Älskar att börja dagen såhär. Solen är framme och vädret är jätte fint! Ska se till att ta med mig hundarna på en långis sen. Skönt. Kanske ska prova mig på skogen? Gud vad härligt det skulle vara.. Det får bli senare, nu ska jag mysa vidare hiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0