Sjutton/andre.

Min helg har varit jätte mysig. Jag och Julian hade det så himla bra i lördags. Som jag saknat min guldklimp! Igår blev det en riktig slappis dag. Pappa har åkt iväg till Stockholm och ska vara där två veckor för utbildning och mamma sov på jobbet. Noel är i Vadstena hos kusinerna och Liam glider ju omkring som vanligt. Så igår var jag ensam hemma. Så himla skönt! Jag och hundarna.. Vi såg på Farmen och sen en film som gick efter det. 

Sov som en riktig gris och vaknade av att Nicole ringde mig haha. Vi ska ta en promenad, vädret är så himla fint! Solen tittar ju fram, LOVE! Så ska smälta min frukost en liiten stund till för att sen göra mig iordning och sen knalla bort. På återseende! 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0