Kunglig.

Somnade i soffan istället för o städa rummet hahah.. Det får vänta till fredag då vi var tvättstugan. Då blir det allt på en gång. Men jag tog mig en promenad ner och hem från stan. Solade och köpte med mig en Paussallad hem. Gick allt som allt 7,14 km och brände 437 kalorier enligt RunKeeper. Tackar!

Har nu avnjutit min sallad och myser i soffan. Ska strax rycka upp mig och städa lite här hemma så mamma blir glad när hon kommer hem från jobbet mihi. Runt kl 19 kommer Nicole och Maxi hit på mys. Vi ska göra fruktsallad och se Kardashian. Yey!


Bästa salladen!

Kommentarer
Postat av: Maja Alshorn

mys mys!

du vet att jag har ny blogg va? :* <3

Svar: Ja, det vet jag bby! 😘💗
Josefin Åman

2014-02-21 @ 23:11:30
URL: http://majaalshorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0