Fredag.

En ledsen singel på allahjärtansdag haha...


Dagen började med att mamma och jag åkte iväg och solade. Mycket skönt. Efter det så gjorde jag mig lite fredagsfin och gick till Amanda där även Ida var. Det blev pizza till middag och sen häng framför tvn. Mys! Efter en stund kom Nicole och Maxi och hämtade mig. Myste vidare där och tog det lugnt. Kom hem för en stund sen och tog ut hundarna på sista kissen, så segt..

Ligger i sängen nu och ska sova. Kommer somna direkt känner jag haha. Blir att ställa klockan då jag ska jobba 12-16 imorgon på Lager157. YES! Mer tider tack hehe. Efter det så ska jag vara barnvakt åt min världsbästa och saknade Julian. Föräldrarna ska iväg på galej så kommer få ha honom alldeles för mig själv. Min guldklimp. Längtar!

GODNATT, ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0