So many feelings at once.

Vilken bergochdalbana!
Helt sinnessjukt. Pappa kom hem idag på eftermiddagen och hela familjen åkte direkt upp till mamma. Hon har fortfarande ont då hennes smärtstillande som hon skulle få från första början inte fungerade, så nu har hon "bara" morfin. Men hon är en sådan jävla krigare och klagar inte för det. Älskade du. Lättnaden att pappa är hemma är obeskrivlig. Det har varit en riktig jobbig dag och jag har haft nära till gråt hela tiden. Nu på kvällen när jag och pappa var ensamma släppte det. Vad jag grät. Och han tröstade mig. He's the best. ♡ 

Vi har kollat på film och druckit vin. Så himla mysigt! Ska sova över här inatt och imorgon också. Sen bär det av till min lilla lägenhet och tjejerna, som jag saknar dom! Pappa har lovat att väcka oss med frukost imorgon, lyx! Vi som borde skämma bort honom men han insisterade. Känner mig hel nu när han är hemma. Bara mamma som saknas. Men det kommer. Från och med nu kan det bara bli bättre.

Vilken helg det varit! Hade jag aldrig kunnat ana. Vill tacka min farbror och faster som varit guld värda i kaoset, även min älskade mormor och mina närmsta som stått ut med mina samtal och stöttat mig. Ni vet vilka ni är. Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0