Julafton.

Började självaste julafton med att jobba. Jobbade till klockan 12 och sedan åkte hem direkt för att göra mig iordning. Hela familjen + älskade mormor kom och hämtade mig för att sedan åka vidare till farbror, faster och Julian ute i Lindö där vi spenderade resten av dagen.. Har haft så himla mysigt och ätit alldeles för mycket mat. Fått riktigt fina klappar från mamma och pappa som jag inte ens väntade mig faktiskt. Blev så himla glad och överraskad. Jag har verkligen världens finaste familj. Är så lyckligt lottad. ♡ 

Här kommer lite bilder från min afton.
Dagens outfit. Tagen efter all julmat därav svullmagen hahah.

Maaaten. Gudomlig! Och fina granen & dess klappar.

Blev själv som ett litet barn när Kalle Anka började. Gud vad det är mysigt!

Kusinerna myste framför Kalle Anka.

Mina fina bröder & jag!

Min älskade mamma & jag. The worlds greatest.

Nu avslutar vi kvällen hemma hos mamma & pappa. Har tänkt att sova över här och det ska även mormor göra. Så vi ska mysa vidare här. Älskar att få umgås med familjen. I'm so blessed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0