Hej mitt vinterland.



Hej!
Igår så jobbade jag kl 13-21, bakis och dan. Kvällen innan hade vi förfest hemma hos oss och sedan begav oss till Palace. Hade riktigt roligt! Idag så vaknade jag tio minuter över sex och min spårvagn gick tjugo över. Lyckat. Blev några minuter försenad men hann ändå. Det var inte plogat hos oss så det var bara att pulsa på i den färska snön. Brr!!!

Idag slutar jag kl 12, tack och lov för det. Ska hem och ta igen mig lite för på eftermiddagen ska jag hem till mamma och pappa för att fira Liam som fyllt 18. Kommer ta med mig Julian hem efter kalaset och spendera min lördagskväll med honom framför någon barnsligt bra film. Precis vad jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0