Fjärde december.



Hej där! 
Livet rullar på och känns riktigt bra! Idag så jobbade jag kl 7-12 på hemtjänsten, så himla skön tid! Kom hem och städade lite och sen slocknade jag i soffan två timmar hiho. Därefter så kom min älskade Soulsis på besök, vi myste och lagade mat till Besa och Zorana kom hem! Det blev såå gott. Under kvällen blev det ytterligare ett besök då Diana, Alex och Julian kom förbi. Som jag saknat min guldklimp! Vi drack kaffe och smakade våra lussekatter som vi tjejer bakade igår, de blev perfekta! En riktig mysig torsdag. ♡ 

Fredag och resten av helgen består av jobb. Men jag klagar inte, är jätte glad över att det rullar på nu. Imorgon så åker jag hem till familjen och sover där för att hålla lillebror sällskap när mamma jobbar natt. Har märkt att jag är en riktigt morsgris och saknar henne varje dag. Min klippa! Jag har verkligen världens bästa föräldrar. Längtar efter pappa också, varje dag. Tack och lov så kommer han hem till jul. Läääängtar!!!! 

Då har jag skrivit av mig lite, på återseende!

Kommentarer
Postat av: carolin

men åhh så fin!!

2014-12-13 @ 18:10:36
URL: http://carrostyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0