Christmastree.

Vår fina julgran.


Herregud vilken sovmorgon jag tog idag! Blev väldigt sent igår när jag kom hem. Vi gick och la oss vid tre och jag vaknade idag ca 15:30 (!!!). Trodde klockan var 10 när jag öpnnade ögonen. Efter "frukosten" så städade vi tjejer och sedan tog fram granen och pyntade den till julmusik. MYS! 

Ikväll blir det lugnt. Ska väl göra någon middag strax och sen ska jag bada. Imorgon så ska jag och min fina Amanda gå på stan och bränna lönen som kommer haha. Julklappar och outfits ska införskaffas. Sen så blir det att jobba kl 16-21. Älskar den tiden. Har haft en riktig skön helg med slappa dagar, inga måsten. Har laddat upp mig inför jul, nyår och jobb. Nu ska jag jobba tolv dagar i sträck, och däremellan umgås med familjen, festa med vänner och fira in det nya året. Hektiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0