Three days to go..

Jag lever, men det är knappt. Igår på morgonen så kände jag mig helt OK. Tänkte att nu är jag på bättringsvägen. Hell no. På förmiddagen så började jag frysa något fruktansvärt så gick o la mig, somnade till och från. Svettades som jag vet inte vad. Drömde konstigt. Fick ont i hela kroppen. Hade 39.3 i feber. Ae, det var hemskt. Så igår åt jag inget på hela dagen. Mamma kom hem med blåbärssoppa och frallor på kvällen som jag fick ner. Har sovit konstigt och svettats en hel del inatt också. Men de säger ju att det är bra, att man svettas ut det? Hahah euw..

Nu myser jag och mamma i soffan. Har druckit blåbärssoppa och ska ta en kopp kaffe nu tänkte jag. Skönt nu att jag känner mig bättre, har ju en del o göra innan resan. S t r e s s ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0