Shopoholic.

Älskade Alanya, där kan man verkligen go bananas med shoppingen. Me love. Hittade en hel del som jag tänkte visa här på le blögg. 


Köpte två par 'Nike Air Max'. Så himla sköna! De svarta har jag tänkt att ha till träning/promenader, de andra till vardags.

Två par 'Ray-Ban'.

Två klockor, en 'Marc Jacobs' som jag letade efter som en idiot samt en 'Michael Kors'. Passade även på att köpa ett par låga 'Converses'.

En 'Versace' handduk. 

'Michael Kors' väska samt en matchande plånbok. I love it!

Vi gick förbi några stånd efter ett resturang besök där jag fyndade dessa. Damen som stod där var SÅ söt, när jag köpte detta fick jag en jätte fin fotlänk också.

Den här väskan älskar jag. Stor, rymlig och snygg! Perfekt till hösten.


Detta är vad jag fick med mig hem. Blev en del ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0