Set the world on fire.

Hej!
Idag så jobbade jag på gruppboendet där jag var i somras igen. Började vid två och körde till kvart i tio. Imorgon kör jag kl 15-20. Då innan jobbet ska jag och mamma på stan. Mys! Älskar sånna dagar. Ska hitta en present till min fina vän vi ska fira i helgen och något att ha på mig den kvällen. Alltid ska jag vara ute i sista stund, men nu har jag inte hunnit då jag hoppat in och jobbat på kort varsel. Men det löser sig, hoppas bara jag hittar något...

Ligger i min sköna säng med Ebba nu. Min finaste och bästa tjej. Känner att jag kommer somna snabbt, är så trött! Man märker att man kommer från semester haha. Har fått tider till måndag nu så då har jag jobbat sju dagar i rad. Men är SÅ glad för det. Bring it on!

Godnatt, ❤️

Kommentarer
Postat av: Sanna den bästa!

Är glad att jag träffat dig. Nu har vi inte setts på jobbet utan bara pratat på tele :P Plugga nu undersköterska utbildningen så får du mera jobb! trust me :D
ÄR inte så aktiv i min blogg längre men har tänkt börja skriva men har så mycket att berätta om att jag inte vet vart man ska börja. Puss på dig bruttan!! <3

2014-08-31 @ 01:04:32
URL: http://ekorreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0