Det går bra nu.

Vaknade vid halv sju av mitt alarm. Försökte väcka Noel och få upp honom som är så gott som omöjligt. Tillslut gick det! Medan han åt frukost och gjorde sig iordning tog jag ut hundarna på morgonrundan. Tillslut hade jag lägenheten för mig själv och gosade ner mig i soffan framför tvn. Älskar lugnet och tystnaden. 

Då ringer mitt sommarjobb, så ska jobba extra där idag kl 15-21. Antagligen imorgon och helgen också. WIHO! Och efter det samtalet slog jag ihop haha. Vad skönt det var att somna om. Så nu ska jag börja göra mig iordning och ta ut hundarna innan jag åker! I'm happy!

Såhär låg Molly under våran powernap hahah.. Min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0