Min resa.

Då har man kommit hem efter en underbar vecka i Turkiet, Alanya. Dagarna innan då jag var sjuk var hemska, trodde ärligt talat jag skulle dö. Blev så gott som frisk dagen vi skulle åka, lucky me! Det var jag, mamma och mina bröder som åkte, samt Liams flickvän Nikki. Mammas bästavän Sussi och hennes dotter Olivia följde också med och vi bodde på samma hotell. Här kommer lite bilder!


Nervösa, pirriga och exalterade över resan.

Det blev mycket häng på stranden. Älskade Kleopatra. Helt fantastiskt.





Utekvällarna var så mysiga. På varje resturang frågade vi om wifi haha.
Hela gänget innan resturang. 

Har ätit SÅ god mat och druckit så sjukt goda drinkar veckan som varit. Verkligen en lyx o äta ute varje dag!

På vårat hotell fanns det en salong som gjorde nästintill allt. Jag gjorde iordning mina fötter (det bästa jag gjort, som små bebisfosingar efteråt), manikyr & mina ögonbryn. Blev jätte nöjd.

Kunde även gå över till Olivia och dricka cider på balkongen. Riktigt mysigt!

Sista dagarna så pressade jag som fan haha. Sjukt underbart.


Det var lite bilder från veckan! Saknar det samtidigt som det är riktigt skönt att vara hemma.. Tänkte att jag visar shoppingen i ett inlägg senare!

Kommentarer
Postat av: Stina

Åååh fan va underbart det ser ut! Du måste ju vara helt bajsbrun nu... Lite avis...

Svar: Hehe mm ☺️ Det var helt underbart!!! Känns som om jag tappat all färg nu. Blir o pressa solarium nu istället 😉👌
Josefin Åman

2014-08-17 @ 20:44:09
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0