Valborg

Jobbade kl 7-16 idag. Mycket fram & tillbaka och en del stress. Men det gick det också. Solade efter jobbet och gick ner till pappas jobb för att åka med honom. Väl hemma så åt vi god mat och godis. Mys! Det blev ingen majbrasa. Var så himla trött och vädret kändes så ostabilt. 

Ligger faktiskt i min säng nu. Kommer att somna direkt. Många tidiga mornar nu på raken. Det känns. Imorgon så kör jag kl 7-14 & 16-21. Kommer vara skapligt död när jag kommer hem, men då blir det bums i säng för på fredag jobbar jag kl 7-16..... 

Bäst att sova nu. GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Faster DeeDee

Så jäkla skönt för dig med 2 veckors jobb 😎😎👍💕💕😘❤️

2014-05-01 @ 01:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0