Soliga söndag.

Hello!
Idag vaknade jag upp av solens härliga strålar som trängde sig igenom mina persienner. Underbart sätt att vakna upp på! Vädret är ju helt fantastiskt. Hoppas våren är här för att stanna nu. Igår så hängde jag med min Sabira så gott som hela dagen. Mys! Vi styrde med mitt hår. Vi skulle göra min ombre lite tydigare. Tyvärr så blev det en ganska så skarp kant, så då slingade vi hela håret också. Är inte riktigt nöjd än så nu ska håret få vila och sen blir det lite mer slingor. Kul med förändring!

Idag så har vi äntligen tvättstugan. ALLA mina kläder ligger i smutsen. Förstår inte hur jag lyckas?! Aja.. Igår så bäddade jag rent sängen och idag så ska jag storstäda rummet. Skön söndag..


Look of today. Tycker ni det blev någon skillnad??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0