24/4

Trots att jag fick lite sovmorgon idag så är jag helt slut, helt jävla död. Tror jag påverkas av pollen också. Tung i huvudet och näsan rinner. Not fun at all. Blir jobb imorgon också, kl 7-16. Jag som sett fram emot att vara ledig. Har kämpat mig igenom veckan och haft målet att få ta det lugnt fredagen och helgen. Men cash is king. Löning imorgon så då ska jag unna mig en sallad till lunch och en fet godispåse till kvällen, cus I'm worth it.

Kom in nyss efter att ha träffat Sabira en snabbis. Hon kom hit efter sitt jobb. Min finfina vän. Pappa står i köket och gör middag. Passar perfekt då jag är vrålhungrig. Lyxen med att bo hemma hiho. Blir att lägga sig tidigt idag då jag verkligen behöver det. Men innan det ska jag ta mig ett bad. Lovely.


Molly & Ebba, världens finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0