Riktig lyckad 20-årsfest.

Igår hade jag så himla roligt. Träffade härliga människor och firade min fina! Blev inte att jag tog några kort dock. Inte ens på mig själv! Det var tråkigt, jag som kände mig fin hiho. Och Tessa hade fullt upp med sitt haha. När vi vaknade och gjorde oss iordning så åkte vi och satte oss på pizzerian. Delicious såhär dagen efter. 

Fina Emelie skjutsade hem mig och nu ligger jag i soffan. Är inte så farligt bakis utan känner mig bara seg. Det blir en lugn lördag för mig iallafall. Skönt! Ska iväg och köpa läsk och naturgodis sen när jag piggnat till. Ska se om pappa kan hjälpa mig o beställa dator sen eller om man ska kolla på Mediamarkt? Känner stort sug efter en dator nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0