Poor me....

Hello...
Vaknade och kände mig inte bättre alls. Tung och seg i kroppen och ont i halsen. Fml. Ringde jobbet och efter det så somnade jag om. Känns så tråkigt för det var ju många timmar. Får se om jag jobbar torsdag. Ska ringa om det imorgon. Nu till helgen har jag varit dålig i två veckor (!!!!) och jag tycker det räcker. På fredag ska ju min bestie aka Tessa firas och det har jag sett fram emot sjukt länge och vill köra all in då... Måste bli frisk till helgen! Posten kom förut men inte någon jacka. Urgh! Hoppas innerligt jag får ett sms så jag kan hämta ut det sen. Vill verkligen ha den! 

Nu ligger jag i soffan och har ätit. Det är Top Model på tv och efter det kommer Real Housewives of Beverly Hills. Woho! Det är i sånna här lägen jag verkligen saknar o ha en dator. Ligger ju i vardagsrummet men skulle verkligen vilja mysa ner mig i sängen med datorn på magen och se någon bra serie/film! Noel har kommit hem från skolan nu och håller mig sällskap. Han kom precis ut med en kopp te som jag bad om. Fina lillebror! ❤ Nu ska vi mysa vidare...


Morgonmys med mina finaste. Mor & dotter, det ser man! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0