New stuff!



Mina fina skor från skopunkten! Stövlarna är riktigt snygga med en röd dragkedja på där bak. Det blev ett par vardagsskor och partyskor också. Har gått ut i converse nu när man gått ut och det blir så tråkigt. Så nu är jag nöjd!




Jeans med dragkedja på fram från GinaTricot och en bh från Cubus. Hittade en jätte fin sexy tunika inne på VeroModa. Det ska jag ha på mig imorgon när Tessa ska firas.




Två par jeans och strumpor från Lager157. Sjukt billiga, två par för 300kr! Köpte en mysdress från Cubus också och nagellack. Besties present är med på bilden också, inslagen och fin hihi. 

Är riktigt nöjd över min shopping! Köpte ett halsband till Ebba också som tyvärr och typiskt nog var för stort. Så det ska jag åka tillbaka med och byta. Nu är mysdressen på och mamma och pappa har varit och storhandlat. Älskar när kylen, frysen och skafferiet är fullt hiho! Mamma håller på med middagen och det blir lax, potatis och sallad. Vilken perfekt torsdag! 

Kommentarer
Postat av: killen.blogg.se

Hel snygg & fin shopping Josefin :)

2013-11-13 @ 13:21:37
URL: http://killen.blogg.se/
Postat av: Maja

Hej vad har du för storlek i skorna och hade du varit intresserad av att sälja dem ?:)

Svar: Skorna är ett par 39:or som jag vill behålla! Ha en fortsatt trevlig dag!
Josefin Åman

2015-01-24 @ 14:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0