Min vackra bästa mormor, ❤

Min dag har varit perfekt - precis vad jag kände på mig! Jag gick till jobbet. Riktigt skönt att ta sig en promenad på morgonen. Jobbet rullade på bra, trotts städ & tvätt... Men hade hela tiden i huvudet att jag skulle träffa träffa Emelie & Tessa och sen åka iväg till mormor. Så jag jobbade på med ett leende hela dagen.

Slutade vid 12 och mötte då upp tjejerna. Vi gick på stan och kollade lite innan vi satte oss på Golden Bangkok för lunch. Jag fick med mig en klänning och en stickad tröja från Monki. Allt för 250kr, perfekt! Vi strosa omkring och myste och sedan var det dags för mig att åka hem och packa. Mamma skjutsade ner mig till resecentrum och jag hoppade på tåget. I Katrineholm kom en glad mormor och mötte mig. Kan inte beskriva med ord hur det är att krama henne och få prata med henne face to face istället för telefonen. Skäms vad dåligt jag hälsar på henne. Men nu är jag här! När vi kom hem så hade hon lagat en LCHF-pizza. Världbästa du, ❤ Den blev riktigt god. Mormors syster AnnaGreta var här nere förut och vi drack vin och pratade. Mys!!! Nu är det bara mormor och jag som myser framför tvn. Jag stannar kvar till lördag eftermiddag. Jag njuter till fullo!

 

Min sjukt fina mormor & vår goda mat. Jag i min nya klänning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0