Lazy sunday.

Liverpool vann med 3-1 wooho!!! Jag och pappa stod och hoppa av glädje haha. Orkade inte städa rummet. Blöh. Borde gjort det. Har haft som ont i hela kroppen idag. Det har varit en riktig seg bakisdag. Men fick allting tvättat iallafall, så skönt! Så nu har jag duschat och smörj in mig med VS och ligger i min nybäddade säng. Himmelskt! 

Klockan är ställd. Jobb imorgon 7-16. Ska jobba hela veckan förutom onsdag och helgen. Pretty nice. Ska ta mig en powerwalk till jobbet tänkte jag. Skönt! Nu har jag verkligen slöat då jag varit sjuk och sådär. Så nu känner jag mig peppad att komma igång igen och följa med mamma på pass. Ska se om hon ska köra imorgon och om jag hinner efter jobbet....

Nu ska jag sova, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0