I'm gonna live forever.

Idag har jag gått mer än 2 mil. Sjukt!!!! Promenerade till jobbet och sen hade jag promenad med en brukare så vi gick ner till stan och sådär. Så idag har jag verkligen rört på mig. Tyvärr så var jag tvungen att stänga av RunKeeper redan vid 17 då min mobil skulle dö vilken sekund som helst. Och efter det cyklade jag, skönt! Man tänker inte på att det är så mycket man går då man bara knallar på från person till person. Härligt iallafall.

Nu ligger jag i sängen med mina ömma ben haha. Fick en tid imorgon också, 10-16. Fyra timmar bara! Mamma är ledig imorgon så då kommer vi förhoppningsvis iväg och tränar på kvällen. Om hon inte får för sig att göra det den tiden jag är på jobbet. Men ska ta o sova nu. Kommer somna direkt känner jag....

Wopwoop! Kul att kunna se exakt hur långt man går och hur mycket man bränner. Älskar denna app! 



Kommentarer
Postat av: Stina

va duktig du är!:)

2013-09-12 @ 17:31:22
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0