Du gör mig galen.

Jag har fixat mina naglar, fransk manikyr. Stilrent and I love it. Har kollat på film med mamma och pappa. Rubriken is tellin' ya. Den var en riktig "feel god"- film. Har även hunnit med att prata med min bestie aka Tessa över en timme nu på kvällskvisten. Hon ska även sova hos mig imorgon, mys! Det ser jag fram emot. 

Ligger nu i min säng och är egentligen inte alls särskilt trött. Förhoppningsvis kommer det.. Klockan är ställd för imorgon 10:30 ska jag vara på arbetsförmedlingen med Sabira. Jag ska skriva in mig där. Woho.... Sen ska jag möta upp Emelie för lunch och kolla runt på stan. Låter som en bra fredag i mina öron! Det som skulle toppa det skulle ju vara om min jacka kommer. Men den kommer säkert i början av nästa vecka, blöh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0