Driv.

Helvete. Jag och mamma låg i hennes säng och surfade runt på jackor. Mamma hittade en skit snygg jacka som påminde mig om Kenzas. Och den har jag tänkt på och suktat efter ofta på hennes blogg. Nu när jag går in på Acnes hemsida så ser jag att den kostar.... Håll i er... 16.000kr!!!!!!! Är det ett skämt eller?!? Driver någon?!?!? Herregud. Fan. Det gjorde mig riktigt sur. Jag tänkte "den är säkert dyr, men 2000-3000kr kan jag lägga och unna mig själv". Men bitch please, 16.000kr???? Den jackan får förbli en dröm.....


Den sjukt snygga, underbara, fina jackan. Nu är jag ledsen...



Kommentarer
Postat av: Stina

den va ju inte snygg ens

Svar: Ehhh, JO!!!!
Josefin Åman

2013-09-13 @ 20:13:31
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0