Djulö Herrgård.

Hej!
Imorse när jag vaknade så gjorde mormor iordning frukost, äggröra & skinka och te till det. Blir så bortskämd. När vi ätit så tog vi en promenad med hundarna. Vi gick 3,47 km för att vara exakt haha. När vi kom in så gjorde vi oss iordning och sen kom Annika (mormors systers dotter) och hämtade oss och vi åkte till Djulö Herrgård för lunch. Det var ett riktigt fint ställe och det var hur mysigt som helst! Efter maten tog vi fika och det fanns till och med LCHF-chokladboll.

Nu är det jag och mormor här hemma och vi ska ta det lugnt ett tag. Var på stan innan vi åkte hem och kollade lite. Skönt att jag åker hem framåt eftermiddagen imorgon. Älskar att vara hos min kära mormor! ❤

 

Ett rikrigt mysigt ställe! Maten var jätte god, högsta poäng från mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0