Den tjugonde.

Nu är arbetsförmedlingen avklarad. Skönt o ha det gjort! När Sabira och jag var klara med det så mötte vi upp Emelie och vi åt alla tre på Paus. Mysigt! Sen gick vi och kollade runt lite. Ingen shopping för mig, fast fick med mig ett par hörlurar då jag tror att jag tappat dom när jag åt på Spicy Hot. Hittar dom inte... Men de kommet säkert fram nu när jag köpt nya haha...

Det blev en powerwalk hem och sen direkt ut med hundarna. Pust! Nu ligger jag i min säng och laddar för att städa mitt rum. Tessa kommer snart och mitt rum är verkligen ett bombnedslag. Kläder överallt! Måste tvätta men tvättstugan var upptagen. Får se senare om den är ledig. Hoppas! 



Bilder från idag. Ingen av mina vänner ville ställa upp på bild haha...





Kommentarer
Postat av: Stina

Va fin du är! :) <3

Svar: Taaack! 😘
Josefin Åman

2013-09-20 @ 21:31:27
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0