12/9

Mysig dag. Trots att jag fick sovmorgon och gick upp vid halv nio så var jag trött och seg. Det kändes som om klockan bara var sju när jag var påväg till spårvagnen. Det var nog dimman som gjorde det. Jobbet rullade på bra fast jag hade två städ. Segt. Men den första jag var hos fick jag kaffe av efteråt. Gullig! När jag slutat jobbet så mötte jag upp Diana och Julian på stan. Mys! Vi satte oss och åt på Paus och pratade om allt och inget. Ser fram emot imorgon! Då ska jag sova där hemma och vara barnvakt åt min kille. Yey! 

Nu är jag hemma och ligger i soffan. Hade på RunKeeper idag också men det drar så sjukt mycket batteri! Hade på den 3 timmar och hade då gått 6 km. Härlig vardagsmotion! Men känner att jag vill göra någonting svettigt nu. Köra på crosstrainern? Ut o springa? Men känner mig seeeg haha. Ska försöka ladda till och köra lite här hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0