Oh fi fän.

Drog en solning efter jobbet. Mega skönt! Kom hem perfekt till dramaqueensen i Beverly Hills. Puss på det. Till middag så blev det sallad från Ica. Både jag, mamma och Noel köpte oss en var. Det är ju så himla smidigt och GOTT. Suktat efter en sån länge nu haha.

Kom precis in från att ha varit ute med hundarna. Blev en kort sväng. Både dom och jag ville bara komma hem. Gud vad det blåser!!! Det har ju varit jätte skönt väder under dagen. Men blåsen, usch! Hoppas det är fint väder imorgon och att vi slipper just det.

Vet inte om jag ska jobba kväll eller inte imorgon. Men det lär märkas! Ställer in mig på sista dagen imorgon för den här månaden. Ska vara ledig i helgen och på måndag drar jag ju som sagt iväg till min saknade mormor! Stannar hos henne till torsdag då. Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0