I'm kind of dead.

Holymoly. Klockan är inte mycket. Blöh. Alla andra i familjen ligger o sover. Det ser SÅ himla skönt ut. Mamma är ledig idag också, lucky her! Dricker kaffe och äter en leverpastejsmörgås med saltgurka på. Jätte gott! Skulle typ göra vad som för att få gå o lägga mig igen. Men har snart fått ner hela koppen så piggnar väl till strax.

Spårvagnen går 6:25. Skippar smink idag. Hoppas jag inte är allt för död efter jobbet så kan jag gå o sola. Måste ta tag i det!!! Hatar att gå o känna mig som ett lik. Lite färg på kroppen gör så himla mycket! Och det är ju sjukt skönt att bara liggga där och bli varm. Det värsta är efteråt, man blir så trött och seg haha. Men vi får se om det blir så, kanske längtar hem alldeles för mycket till min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0