Idag.

Senare när jag vaknade så mådde jag prima ballerina! Knappt bakis?! Kände mig bara lite seg i kropp & knopp. Julian kom vid 12 och vid 13 så var jag och Emelie nere i resecentrum. Hon skulle ta en buss hem och jag skulle möta Noel som har varit hos mormor i K-holm. Vi mötte upp lillebror och vi gick till Burger King och käka hoho. Sjukt gott!! Sen gick vi till affären och handla lite för att sen ta bussen hem! 

Jag och Julian somnade en stund efter han ätit banan. Så vi vaknade för en timme sen typ. Riktig skön powernap! Nu sitter vi i soffan och myser. Han har ätit nu och är jätte gosig. Love it. 

Jag känner mig huuuungrig. Skulle lätt kunna smälla i mig en pizza. Onyttiga dagen hej! Mamma & pappa har varit iväg på skaldjurskryssning! LYX... De kommer när som så vi får väl se vad vi ska hitta på för gott! 


Mina älsklingar! 
Lillebror.

K ä r l e k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0