Donno what to feel.

Fick skrattanfall på jobbet idag. Härligt! Började näst intill gråta. Underbart att ha så roliga och fina arbetskamrater man kan göra det med! Det tog iallafall musten ur mig. Världens underbaraste mamma kom o hämta mig efter jobbet och väl hemma så däckade jag i soffan och vaknade för en timme sedan. Idag blev det kinamat. Pricken över i!

Svenska Hollywoodfruar idag då. Tisdagens höjdpunkt. Woho! Det varvat med lite fotboll blir ju perfekt. Inte så viktig match nu men ändå. Ska lägga mig i ett bad senare. Raka mig, skrubba mig, smörja in mig. Lyx! Det förtjänar jag verkligen. Får se om jag fixar naglarna om jag orkar. Kan vara uppe ikväll utan att känna stress inför morgondagen. Då är jag LEDIG, likaså torsdag. Behöver verkligen det känner jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0