17/10

Idag tog jag mig en riktig sovmorgon. Gick upp efter elva, skönt! Jag åt frukost i lugn o ro och myste i soffan med Molly & Ebba. Framåt eftermiddagen kom fina kusin Maja hit. Jag gjorde mig iordning och sen åkte vi ner på stan. Vi gick förbi 3 och jag tänkte lämna in min telefon och hoppades på att få en fungerande lånetelefon. Men nej. Var tvungen att anmäla skiten först på datorn och sen vänta på svar för att sen kunna lämna in den. URGH! Irriterande. Jag och majsi hade det iallafall jätte mysigt sen. Vi käkade buffé och kollade runt på stan. Finns mycket fint nu!

Vi åkte hem till mig sen och slängde oss i min säng och snackade massor skit. MYS! ♥ Som jag saknar min fina kusin. Hon bor ju i Vadstena så vi ses ju så gott som aldrig. Men hoppas det blir ändring på det!

Nu ligger jag i soffan och myser med familjen. I love it. Vi ska kolla på The Vikings. Ska göra mig en kopp te till det sen. Ska ändå lägga mig skapligt. Börjar ju inte förrän 14 men känns skönt att få några extra timmars sömn. Ska promenera bort till jobbet.
Feels good right now....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0